Producenci
Optymalizacja sklepu internetowego - 400% wzrostu w 3 miesiące

Chcemy pokazać Wam jakie efekty przynoszą nasze działania, czyli wiedza przekazywana przez Nas. Pokażemy to na przykładzie sklepu internetowego z artykułami dla zwierząt. 

Informacje wstępne o sklepie

  • sklep oparty na silniku Shoper,
  • założony w styczniu tego roku
  • prace SEO od lipca

Ruch organiczny w czerwcu 2018 wyglądał tak:

 

Najnowsze dane o ruchu, czyli z września 2018:

 

 

Jak widzimy na powyższych screenach, ruch w 3 miesiące wzrósł o 400%! Teraz pytanie: Jakie prace były prowadzone?

Prace SEO

Przez pierwsze 3 miesiące były prowadzone głównie prace optymalizacyjne oraz mające na celu zbudowanie odpowiedniej treści w sklepie internetowym. Nie będziemy czarować, że nie było żadnych linków, bo była, ale aż 3. Wszystkie pochodziły z publikacji artykułów z linkiem dofollow w treści. Link był adresem URL, bez anchora.

Podsumowanie

Powyższy case study pokazuje, jak ważna jest optymalizacja witryny internetowej. Obojętne, czy jest to sklep, blog a może strona typu wizytówka. Optymalizacja jest niezbędna. Jeśli masz problem z optymalizacją swojego sklepu, zapisz się na szkolenie tutaj:

optymalizacja sklepu internetowego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl